مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 اسفند 1399 ساعت 11:152021-03-12اقتصادي

تخصیص 26 درصد از بودجه کشور در برنامه عمران ملل متحد به بهزیستی


نماینده مقیم دفتر عمران ملل متحد گفت: 26 درصد از بودجه کل کشور ایران در برنامه عمران ملل متحد به سازمان بهزیستی اختصاص یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کلودیو پروویداس نماینده مقیم دفتر عمران ملل متحد (UNDP) در ایران در دیدار با رییس سازمان بهزیستی با تشکر از عملکرد بسیار خوب سازمان بهزیستی، گفت: نه تنها به دلیل اهمیت سازمان بهزیستی بلکه به دلیل عملکرد بسیار خوبی که داشته است ما توانستیم در حدود 26 درصد از کل بودجه ای که در برنامه عمران ملل متحد از سال 2005 تاکنون از سوی صندوق جهانی به ایران اختصاص یافته است (یعنی حدود 21 میلیون دلار) را در به این سازمان اختصاص دهیم.

وی افزود: ایران همواره برای سیاست های جهانی در اهدای کمک مالی به اقشار آسیب پذیر و اهمیت نقش ایران برای فراهم آوردن حمایت برای اقشار آسیب پذیر و پناهندگان در سطح دنیا؛ مورد تقدیر قرار گرفته است و ما نیز خود را جدا نمی بینیم و بخشی از این مجموعه هستیم.

نماینده دفتر عمران ملل متحد با اشاره به اینکه بودجه مقابله با کووید 19 از دو منبع سازمان همکاری های اقتصادی و صندوق جهانی تأمین شده است نیز گفت: هدف ما قدردانی از نتایج بسیار مهمی است که بهزیستی توانسته است به دست بیاورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 26 درصد از بودجه کشور در برنامه عمران ملل متحد به بهزیستی

تخصیص 26 درصد از بودجه کشور در برنامه عمران ملل متحد به بهزیستی